SERWIS SYSTEMA POLSKA
Nasi specjaliści są gwarancją prawidłowego procesu eksploatacji urządzeń oraz zapewnieniem wieloletniego utrzymania ich w ruchu w CAŁEJ Polsce.
Wspieramy naszych klientów już na etapie uruchamiania urządzeń a następnie realizujemy przeglądy gwarancyjne / pogwarancyjne.
W przypadku napraw - nadajemy urządzeniom jakość identyczną jak w nowych produktach.
Serwis
Formularz Uruchomienia
Wypełnij formularz gotowości do
uruchomienia urządzeń on-line
Formularz reklamacji urządzeń
Wypełnij formularz reklamacji do
uruchomienia urządzeń on-line
Zgłoś Awarię
Zgłoś awarię on-line
Najważniejsze pytania
SERWIS SYSTEMA
GWARANCJA JAKOŚCI
Najprostszym sposobem jest wypełnienie formularza, który znajduje się w zakładce Serwis lub Wsparcie. W zależności od tego, czy reklamacja dotyczy dostawy, czy też nieprawidłowej pracy urządzenia wybieramy właściwy formularz. W przypadku reklamacji dostawy najbardziej potrzebną informacja jest nr faktury. Gdy chcesz zgłosić reklamację pracy urządzenia, należy przygotować nr. seryjny urządzenia.
Numer seryjny urządzenia jest bardzo istotną kwestią w przypadku serwisowania, zgłoszenia gotowości do uruchomienia, czy też zgłoszenia awarii, bądź reklamacji. Każde urządzenie posiada własny numer seryjny, który jest niepowtarzalny i identyfikuje to urządzenie. Numer seryjny jest umieszczany na tabliczce znamionowej urządzenia w lewym górnym rogu tuż pod logo firmy
Standardowe warunki gwarancji produktów Systema Polska są dokładnie określone w Ogólnych Warunkach Gwarancji, które są dostępne na stronie w sekcji „Do pobrania”. Kluczową kwestią jest długość gwarancji, która wynosi 24 miesiące od daty uruchomienia urządzenia, ale nie dłużej niż 27 miesięcy od daty zakupu. Uruchomienie urządzenia musi być wykonane przez fabryczny serwis Systema Polska lub Partnera Serwisu, który posiada aktualny Certyfikat. W przypadku uruchomienia urządzenia przez inne podmioty lub osoby lub Partnera Serwisu, który posiada nieaktualny Certyfikat, urządzenie traci gwarancję.