It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Niniejszym oświadczamy, że w przypadku zgłoszenia bezzasadnej reklamacji, której zasadności nie można było ustalić uprzednio, na podstawie zgłoszenia reklamacji, bez obecności serwisu Systema Polska Sp. z o.o. w miejscu składowania urządzeń, zgłaszający jest zobowiązany do zapłaty kosztów zgodnie z pisemnym protokołem serwisowym sporządzonym przez Serwis sprzedawcy w miejscu instalacji urządzeń. Zgłaszający jest zobowiązany do potwierdzenia podpisem uprawnionych do reprezentowania osób w/w protokołu bezpośrednio po jego przedłożeniu przez serwisanta. W przypadku bezzasadnej odmowy potwierdzenia, pisemny protokół podpisany wyłącznie przez serwis producenta, zawierający jednostronnie dokonane przez Systema Polska koszty rozpatrzenia reklamacji w miejscu instalacji urządzeń będzie wiążący dla składającego reklamację.
Szanowni Państwo, Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy o obowiązujących zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych przekazanych nam w przesłanym do nas mailu lub formularzu kontaktowym (klauzula informacyjna).